מתיישבים עלו לאביתר, בן גביר דורש מנתניהו לא לפנות

נדב דוד 3 Comment on מתיישבים עלו לאביתר, בן גביר דורש מנתניהו לא לפנות

כתגובה לפיגוע הקשה אתמול בחווארה, אמש עלו משפחות מתיישבים ליישוב אביתר סמוך לצומת תפוח. השר בן גביר פנה הבוקר לראש הממשלה וביקש ממנו להמשיך לאפשר את שהייתם של המתיישבים באביתר

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משפחות אביתר ועשרות בחורי הישיבה החליטו לחזור הלילה ליישוב אביתר, בעקבות הפיגוע בכפר חווארה בו נרצחו הלל ויגל יניב הי"ד, ולאחר כשנה וחצי בהן הממשלות לא קיימו את ההסכם שנחתם עם המתיישבים.

תחיה חיים תושבת אביתר: "אחרי הבשורות הקשות היום בשומרון, לא יכולנו להמשיך בשגרת חיינו והדבר המתבקש הוא לחזור לאביתר. חזרנו לאביתר כפי שהתחייבו בפנינו כל מפלגות הקואליציה. ממשלת ישראל צריכה להלחם בטרור ביד קשה, ובמקביל – לחזור להקים עשרות יישובים באופן מיידי בכל מרחבי ארץ ישראל".

התושבים באביתר:

video
play-sharp-fill

דניאלה וייס יו"ר תנועת נחלה: "המשפחות והישיבה המתינו למעלה משנה לחזור לאביתר. המציאות בה ממשלת ישראל מאפשרת לרשות ביד אחת להשתלט על אדמות הלאום וביד השנייה לרצח בנו לא יכולה להתקבל על הדעת. הגיע הזמן שממשלת 'ימין על מלא' תבנה מאות ישובים חדשים ביהודה ושומרון. המרחבים קוראים לציבור".

מי שהגיע לחזק את המתיישבים הוא ח"כ צבי סוכות ששהה הלילה בישוב אביתר, עם מאות פעילי התיישבות. סוכות, שהיה ממקימי הישוב הגיע לביתו הישן בישוב אביתר ולהפתעתו גילה שרוב הבית נהרס במהלך הזמן שחלף.

ח"כ צבי סוכות: "המענה הנכון לטרור הוא בנייה והתיישבות, זה מה שירתיע את המחבלים השפלים וכך אנחנו צריכים להגיב – כולל חזרה מלאה לישוב אביתר עוד היום".
כזכור, אתמול בשעות הצהריים האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב נרצחו במהלך נסיעה בציר חווארה, בזמן שהיו בדרכם מביתם שבישוב הר ברכה לישיבות שבהן למדו. בעקבות הפיגוע הקטלני מאות מתיישבים עלו הלילה לישוב אביתר בדרישה לחזרה מלאה לישוב כתגובה ציונית מתאימה".

video
play-sharp-fill

צילום: דוברות תנועת נחלה

היום, סיעת עוצמה יהודית תקיים בשעה 11:30 ישיבת סיעה ביישוב אביתר. במהלך הישיבה ימסור יו"ר המפלגה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הצהרה לתקשורת.

במקביל, השר בן גביר פנה הבוקר לראש הממשלה וביקש ממנו להמשיך לאפשר את שהייתם של המתיישבים באביתר וזאת בהתאם להסכם הקואליציוני.

 



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    צריך להקים יישוב חדש
    להנציח את ארבעת האחים הקדושים והטהורים
    מנחם-יעקב
    היום!!
    לצערי איני יכולה פיזית, אבל אם הייתי יכולה הייתי מגיעה להקים איתכם

    יישוב חדש
    מנחם-יעקב

    רק זה מה שצריך.
    עוד ועוד ועוד ועוד יישוב הארץ זו מצווה!
    והשם יהיה בעזרכם

  2. 2

    אין ממה לחשוש הגיע הזמן לחזור להתיישבות במלוא הכח. חלפו הזמנים שרק בכינו ושתקנו הגיע הזמן שגם שכיננו יבינו שהחרב אוכלת משני הצדדים
    .מה שאתם תעשו נחזיר בכפליים

  3. 1

    הערבים ימ"ש מבינים כשיש רפיסות לגבי אל חיראם. שלא הורסים את הכפר הזה ועוד באישור בגצ. הם מבינים שאנחנו רק מדברים